...
🚚 TRANSPORT GRATUIT → la comenzi de peste 300 LEI
🚚 TRANSPORT GRATUIT → la comenzi de peste 300 LEI

Politica de retur

Va rugăm să țineți cont că anumite produse (rochiile) sunt realizate la comandă, după specificațiile configurate de dumneavoastră (culoare, model, etc.). Prin urmare, sunteți pe deplin responsabil de imaginea produsului final.

Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificațiile cerute de consumator și/sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate:

Produsul final, fabricat conform specificațiilor furnizate, nu poate fi returnat, în conformitate cu dispozițiile legale prevăzute în OUG 34/2014 art. 16 lit. c – sunt exceptate de la dreptul de retragereprevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: (…) c) furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

În cazul produselor care nu sunt personalizate, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv și să returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

În cazul personalizării produselor, clientul nu poate opta pentru returul produsului, ci doar pentru schimbul acestuia. Produsele realizate la comanda sunt indicate pe site cu mențiunea PRODUSE PE COMANDA.

Cheltuielile directe de returnare (transport tur-retur) a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR şi expedierea acestuia pe adresa office@sd-design.ro.

Orice solicitare trebuie trimisă în format oficial în scris pe e-mail sau în contul clientului. Numerele de telefon sunt strict pentru informații legate de produse nu și de retur sau schimb) 

Solicitarea se va face exclusiv prin e-mail office@sd-design.ro prin mențiunea numărului de comandă, numărul de telefon și numele dumneavoastră. Solicitarea făcută prin Facebook, Whatsapp, Instagram, mesaje sau convorbiri telefonice sunt excluse de la această procedură și nu se vor lua în calcul. 

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către www.sado-design.ro.

Vă rugăm să aveți în vedere că pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale S&D Design, să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi FORMULARUL DE RETUR completat cu toate informaţiile necesare.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de către comerciant. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.

În cazul în care ați primit un alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa S&D Design pe adresa de e-mail www.sado-design.ro pentru a reclama această situaţie şi ne vom asigura că produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau că banii vor fi rambursați în cel mai scurt timp. Doar în această situație, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către www.sado-design.ro Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

PROCEDURA DE RETUR

Dacă doriți să schimbați sau să returnați un produs este necesar sa ne comunicați explicit această intenție. Orice solicitare de această natură se va trimite EXCLUSIV pe e-mail office@sd-design.ro

Ce trebuie să faceți:

  1. Vă rugăm să trimiteți e-mail cu numele dumneavoastră, numar de telefon, numar de comandă, numar de factură.
  2. Completați formularul de retur, îl trimiteți pe mail și îl puneți și în cutie.
  3. Trimiteți produsul în termen de maxim 14 zile. Atenție! Ziua cu numarul 14 este ultima zi când puteți trimite produsul, ziua 1 este ziua când s-a primit comanda. Vă sfătuim să nu amânați pe ultima zi.
  4. Trimiteți contul IBAN în format editabil pe e-mail office@sd-design.ro în vederea virării sumei.
  5. Vă rugăm să ambalați comanda cu grijă, fiecare produs în cutia/punga lui. Nu scrieți sau lipiți nimic direct pe cutie. Vă rugăm să puneți cutia într-o pungă și pe pungă puteți trece datele. Dacă nu se respectă această procedură coletul o să fie refuzat pe motiv de ambalare necorespunzatoare.

ATENȚIE!  Nu acceptăm:

PROCEDURA DE RETUR PENTRU PRODUSE PERSONALIZATE

Vă rugăm să rețineți că produsele realizate la comandă, dupa specificațiile cerute de consumator și/sau personalizate în mod clar (culoar, model etc.) nu pot fi returnate:

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;”

Produsele personalizate sunt indicate pe site cu mențiunea PRODUS PE COMANDĂ.

RETURNAREA BANILOR

Din momentul în care coletul returnat a ajuns la noi, www.sado-design.com se obligă să returneze prin transfer bancar contravaloarea produselor în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii și validării returului.

În cazul în care ați beneficiat de transport gratuit și doriți să returnați produsul cumpărat din suma returnată se vor opri urmatoarele sume: comisioanele bancare, anumite taxe pentru transportul tur-retur.

În cazul în care plata s-a realizat prin card se vor reține comisionalele percepute de procesatorul de plăți în funcție de tranzacția dumneavoastră.

GARANȚIE

Durata garanției este limită de timp care curge de la data cumpărării produsului, până la care producatorul își asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziționat, pe cheltuiala sa, dacă deficiențele nu sunt imputabile consumatorilor.

Produsele noastre beneficiază de o garanție comercială de 30 de zile de la data achiziționării. Dacă sesizați un defect de fabricație în această perioadă de timp vă rugăm să ne comunicați imediat. Certificatul de garanție certifică toate drepturile conferite consumatorilor de legislația în vigoare (Legea nr. 449/2003, OG nr. 21/1992 etc). 

Condiții în care garanția devine inaplicabilă sau nulă:

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:

Rezervare

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.